کسب درآمد از اینستاگرام 0 تا 100

شروع به ایجاد یک پایه پیروی قوی کنید

موفقیت در بازاریابی در شبکه های اجتماعی اینستاگرام . فیسبوک . توییتر و یوتیوب تقریباً مستقیماً با داشتن یک لیست طولانی از پیروان ، یا بهتر بگوییم پیروان ، متناسب است. شما فقط به تعداد مشخصی از دنبال کنندگان اینستاگرام نیاز دارید! هرچه بیشتر داشته باشید ، "دیده" می شوید و احتمال اینکه منجر به فروش شود بیشتر است.

 

روش های مختلفی برای رشد فالوورهای خود در اینستاگرام وجود دارد. برخی از م mostثرترین روشها توسط Melyssa Griffin برجسته شده است ، مانند: دوست داشتن عکسها در مکان خود ، معاشرت ، درخواست از مردم برای پیگیری شما ، اجرای مسابقات و موارد دیگر.

 

همچنین فراموش نکنید که چندین هشتگ را در جای خود دنبال کنید و پست کنید.

 

همیشه یک لینک به وبلاگ یا سایت خود ارائه دهید

پیوندهای محصول و لینک دادن به وبلاگ شما در هنگام کسب درآمد در اینستاگرام بسیار مهم است! هر تصویر ، ویدئو یا هر چیز دیگری که به اشتراک می گذارید باید حاوی CTA باشد (در این حالت پیوندهایی به وبلاگ شما یا جایی که آنها می توانند مورد را خریداری کنند).

 

همچنین ، حتماً شماره یا برچسب موردی را قرار دهید که بتواند خرید آن را آسان تر کند. همچنین با داشتن بیش از 10 هزار فالوور ، اینستاگرام به شما یک لینک قابل کلیک را می دهد!

درآمد زایی از اینستاگرام

تصاویر با کیفیت را به اشتراک بگذارید

هیچ چیزی بیش از تصاویر زیبا و با کیفیت ، مشتریان بالقوه شما را جذب نمی کند و از حساب شما درآمد کسب نمی کند.

 

با تصاویری که حواس بصری آنها را به خود جلب می کند به پیروان خود نشان دهید مارک شما چیست. محصولات خود را به نمایش بگذارید ، داستان برند خود را بگویید ، تصاویر تغییر یافته گرافیکی ایجاد کنید و خلاق باشید.

 

به عنوان مثال اگر شما یک گروه ژیمناستیک هستید ، می توانید تصاویر پسرهای زیبا را که در حال تمرین هستند ، نشان دهید. اگر فروشنده ماست هستید ، تصاویری از محصول خود و شاید روش های دیگر استفاده از آن ماست را در دستور العمل های خود به اشتراک بگذارید.

 

اطمینان حاصل کنید که همیشه از جدیدترین محصولات خود عکس به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال ، شما می توانید کتاب جدیدی بنویسید. از جلد عکس جالبی بگیرید و آن را با تاریخ انتشار به اشتراک بگذارید.

 

با استفاده از عملکرد ویدئو

اگر یک عکس هزار کلمه ارزش دارد ، یک فیلم (که تقریباً هزاران عکس دارد) چه ارزشی دارد؟ شما حساب می کنید!

 

به لطف جدیدترین ویژگی اینستاگرام (و رقابت با رقیب اصلی آن ، KARINACSS ) ، شما یک گزینه 15 ثانیه ای برای اشتراک ویدیو دارید که می توانید با آن خلاقیت به خرج دهید.

 

برای طرفداران خود پیام شخصی ایجاد کنید و به آنها بگویید چرا فکر می کنید آنها باید محصول جدید شما را امتحان کنند. یا شاید بتوانید یک روند سریع 15 ثانیه ای در مورد نحوه ساخت طرح های خود به اشتراک بگذارید.

 

آموزش کسب درامد در اینستاگرام

 

خلاقیتی که می توانید با ساخت فیلم داشته باشید محدودیتی ندارد!

 

طرفداران و دنبال کنندگان خود را درگیر کنید

بسیاری از طرفداران و پیروان مایلند فقط برای کمی شناخت - و البته پستی درباره آنها در نمایه شما - از برند شما پشتیبانی کنند. این یک روش عالی برای جذب پیروان خود و برون سپاری محتوای اصلی و با کیفیت است.

 

به پیروان خود فرصت دهید عکس های خود را با محصول خود ارسال کنند ، "تجربه" خود را در یک ویدیو یا هر آنچه می خواهند به اشتراک بگذارند. بهترین پیشنهادات ممکن است تخفیف در محصولات شما ، پاداش کمی یا شاید فقط کمی شناسایی نام تجاری باشد.

 

سازماندهی مسابقات یا رویدادها

به افراد وادار کنید که تصاویر شما را پسندیده و شما را دنبال کنند زیرا در حال برگزاری یک کمپین یا رویداد جذاب هستید.

 

پیشنهادات انحصاری را برای مدت زمان کوتاهی ارائه دهید و کاربران خود را از جریان زمان به روز نگه دارید (فوریت های شما بسیار مفید است!)

 

به اشتراک گذاشتن تبلیغات ویژه یا کوپن یکی دیگر از راه های جذب پیروان خود در یک مسابقه و تبدیل این نتایج به فروش است. از آنها بخواهید دوستی را ضربه بزنند یا برچسب بزنند تا نام او را در جعبه قرعه کشی بیاورند.

 

یکی از بهترین مزایای اجرای مسابقات و کمپین ها در اینستاگرام این است که می توانید هشتگ های جداگانه ایجاد کنید و همه مشارکت ها را در یک مکان نگه دارید.

 

با دیگر تأثیرگذاران کار کنید!

اگر شخصیتی مشهور مانند کیم کارداشیان را می شناسید ، خوش شانس هستید!

 

اما ، البته ، همه دسترسی مستقیم به کارداشیان ندارند ، چه رسد به مشخصات اینستاگرام آنها. با این حال ، افراد دیگری نیز هستند که فالوورهای زیادی در اینستاگرام دارند و بسیار بیشتر در دسترس هستند. به عنوان مثال ، اگر لباس نه می فروشید ، به دنبال تأثیرگذارهای آنلاین معروف مانند وبلاگ نویسان مد ، کارآفرینان یا معلمان شبکه های اجتماعی باشید که طرفداران زیادی دارند.

 

بسیاری از مدل های وبلاگ نویس تمایل دارند مارک های مورد استفاده خود را به اشتراک بگذارند و اینکه چرا خرید از یک مارک خاص ایده خوبی است. این یک روش عالی برای تولید ترافیک ارجاع از طریق پیوند به وبلاگ و همچنین هش های شما است.

برچسب های مارک دار اینستاگرام.

با استفاده از برنامه های تکمیلی ، کار خود را خودکار و آسان کنید

از یک برنامه استفاده کنید تا وزنه برداری را برای شما انجام دهد! تعداد ابزارهای موجود برای تقویت بازاریابی اینستاگرام شما طاقت فرسا است.

 

اما در اینجا برخی از بهترین موارد ذکر شده است:

 

Iconosquare: این ابزاری است که به کاربران اینستاگرام آماری پیشرفته در مورد پروفایل خود مانند تعداد کل لایک های دریافتی ، تعداد متوسط ​​لایک ها و نظرات در هر عکس ، عکس های بیشتر لایک شده ، نمودارهای رشد فالوور و موارد دیگر را ارائه می دهد.

نقل قول: "به نقل از روز" الهام بخش را به اشتراک بگذارید و پیروان خود را درگیر خود کنید.

Postso: این یک برنامه زمان بندی شغلی است که زندگی یک بازاریاب شلوغ را آسان می کند. پست های خود را برنامه ریزی کنید ، مکانی را مشخص کنید ، آرام بنشینید و آرام باشید.

Piquora: این یک برنامه بازاریابی بصری است که بهترین عکس ها را برای پست های شما براساس جغرافیای خاص ، زبان و موقعیت های خاص ارائه می دهد.

 

بیشتر بدانید

خرید فالوور خارجی تضمینی

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی

بازیابی حساب حذف شده اینستاگرام

، ,  ,های ,یک ,اینستاگرام ,اشتراک ,به اشتراک ,خود را ,در اینستاگرام ,اشتراک بگذارید ,پیروان خود

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آمادگی دفاعی متوسطه دوم نجف آباد آموزش سئو و بهینه سازی سایت نویسندگی کنوز من التراث الاسلامی سان سرویس - تعمیرات فوق تخصصی انواع سیستم های صوتی و تصویری گرافیک ارت پشتِ اَبرهای ِ سیاه آموزش پوکر تگزاس هولدم تولید کننده ال ای د ی در کرمان حفاظ شاخ گوزنی