آموزش  جامع  اینستاگرام  تمامی  ترفند  ها  0  تا  100 

 

نحوه استفاده از Instagram برای تجارت: یک راهنمای عملی 6 مرحله ای


هر آنچه در مورد استفاده از Instagram برای تجارت باید بدانید - از راه اندازی حساب خود تا ایجاد یک استراتژی برنده.


بیش از 25 میلیون شرکت در سراسر جهان در حال حاضر از Instagram برای تجارت استفاده می کنند و بیش از 200 میلیون کاربر هر روز حداقل از یک نمایه تجاری بازدید می کنند.

 

همانطور که فیس بوک از ارتباط افراد با محتوای خانواده و دوستان خود متمرکز می شود ، اینستاگرام به "خانه جدیدی برای مارک ها" تبدیل شده است ، جایی که تعامل زیاد است ، پیروان وفادار به مارک هستند و می توان به اهداف تجاری واقعی دست یافت.

 

در اینجا هر آنچه در مورد چگونگی استفاده از karinacss ای مشاغل می دانید - خواه تازه شروع به کار کرده اید و یا به سادگی باید استراتژی موجود خود را اصلاح کنید.


پاداش: یک چک لیست رایگان بارگیری کنید که مراحل دقیق یک عکاس سبک زندگی را برای رشد از 0 به 600،000 دنبال کننده در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت نشان می دهد.

مرحله 1: یک حساب تجاری اینستاگرام دریافت کنید


اگر قبلاً یک حساب شخصی اینستاگرام با محتوای مناسب با مارک تجاری و افراد دارای ثبوت دارید ، ممکن است بخواهید آن را به سادگی به یک حساب کاربری Instagram تبدیل کنید. این به شما امکان دسترسی به تمام ویژگی های تجاری را می دهد اما انتقال را برای پیروان فعلی شما یکپارچه می کند.

 

همچنین می توانید یک حساب کاربری کاملاً جدید اینستاگرام ایجاد کنید. اگر حساب شخصی موجود ندارید ، یا اگر حساب شخصی شما دقیقاً نمایانگر تجارت شما نیست ، این انتخاب صحیح است.

نحوه راه اندازی حساب تجاری اینستاگرام از ابتدا
برنامه Instagram را برای iOS ، Android یا Windows بارگیری کنید.
برنامه را باز کنید و روی ثبت نام ضربه بزنید.


آدرس ایمیل خود را وارد کنید و روی Next ضربه بزنید. اگر می خواهید حساب کسب و کار اینستاگرام خود را به صفحه تجارت فیس بوک خود متصل کنید ، مطمئن شوید که از آدرس ایمیل مدیر برای ثبت نام استفاده کنید یا روی ورود به سیستم با فیس بوک ضربه بزنید.


نام کاربری و رمز عبور خود را انتخاب کنید و اطلاعات نمایه خود را پر کنید. (بعداً در این پست به چگونگی بهینه سازی اطلاعات نمایه مشاغل دیجی  کالا  خود خواهیم پرداخت.)
روی تمام ضربه بزنید.
اکنون یک حساب شخصی اینستاگرام دارید که آماده تبدیل به یک حساب کاربری است. با دنبال کردن مراحل زیر ادامه دهید.


نحوه تبدیل حساب شخصی اینستاگرام به حساب کاربری


وارد حساب شخصی موجود Instagram خود در برنامه شوید.
برای رفتن به نمایه خود ، روی نماد نمایه ضربه بزنید.
روی نماد سه خط در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید ، سپس روی تنظیمات ضربه بزنید.
روی رفتن به نمایه کسب و کار» ضربه بزنید ، سپس ادامه دهید
(اختیاری) اگر می خواهید حساب کاربری اینستاگرام خود را به صفحه مشاغل فیس بوک خود متصل کنید ، دستورالعمل های مربوطه را دنبال کنید.
افزودن اطلاعات تماس: حساب Instagram for business شما باید حاوی آدرس ایمیل ، شماره تلفن یا آدرس فیزیکی (یا همه این موارد) باشد.
روی تمام ضربه بزنید.


مرحله 2: یک استراتژی پیروز اینستاگرام ایجاد کنید


مخاطبان خود را مشخص کنید


قبل از اینکه تصمیم بگیرید چه نوع محتوایی را در اینستاگرام ارسال کنید ، باید به این فکر کنید که چه کسی آن را می بیند.

اکثریت قریب به اتفاق کاربران اینستاگرام زیر 35 سال هستند و یک تقسیم نسبتاً نزدیک بین کاربران زن و مرد وجود دارد. ایالات متحده بیشترین تعداد کاربران اینستاگرام را دارد و هند ، برزیل و اندونزی از نزدیک در آن قرار دارند. این اطلاعات خوبی برای شروع کار است ، اما برای تعریف مخاطبان منحصر به برند خود باید فراتر از این اطلاعات جمعیتی کلی اینستاگرام باشید.

از آنجا که تعریف بازار هدف شما یکی از مهمترین قسمتهای استراتژی بازاریابی شما برای هر ابزار بازاریابی است ، ما یک راهنمای گام به گام ایجاد کرده ایم که تمام جزئیات را توضیح می دهد. این نسخه کوتاه است:

مشخص کنید چه کسی قبلاً از شما خرید کرده است.
تجزیه و تحلیل در سایر کانال های رسانه های اجتماعی خود را بررسی کنید تا بدانید چه کسی شما را در آنجا دنبال می کند.
یک تحقیق دقیق در مورد رقبا انجام دهید.
برای برند خود یک بیانیه ارزش شفاف ایجاد کنید.
وقتی فهمید مخاطب شما کیست ، به این فکر کنید که آنها می خواهند چه نوع محتوایی را از شما ببینند. چه نوع محتوایی را در حساب های شخصی خود ارسال می کنند؟ تعامل آنها با رقبای شما یا مارک های مشابه چگونه است؟

اهداف و مقاصد را تعیین کنید
دانستن اینکه با استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار می خواهید به چه نتیجه ای برسید ، اولین مرحله در ایجاد یک استراتژی موثر اینستاگرام است. درک اهداف شما را در مسیر خود قرار می دهد و به شما امکان می دهد تمام تلاش خود را معطوف به دستیابی به اهداف واقعی کسب و کار کنید.

اهداف موثر از چارچوب SMART پیروی می کنند. این بدان معناست که آنها عبارتند از:


با ایجاد حضور در اینستاگرام ، بد نیست اهداف مبتنی بر معیارهای پوچ مانند پسندیدن ، دنبال کردن و نظرات را داشته باشید. اما اطمینان حاصل کنید که اهدافی را نیز تعیین می کنید که مربوط به اهداف واقعی تجارت باشد. که ما را به سمت .

 

بر معیارهای عملکرد مناسب تمرکز کنید
معیارهای دقیق اندازه گیری و پیگیری برای هر کسب و کار متفاوت است. اما به طور کلی ، شما باید معیارهای مربوط به کانال اجتماعی را متمرکز کنید.

 

این بدان معناست که اهداف شما باید با یکی از چهار مرحله سفر مشتری همسو باشد:

آگاهی: معیارهایی مانند آگاهی از برند ، میزان رشد پیروان و دسترسی به پست را شامل می شود.

تعامل: معیارهایی مانند نرخ تعامل (بر اساس پسندیدن) و میزان تقویت (براساس اشتراک) را شامل می شود.
تبدیل: این علاوه بر نرخ تبدیل ، شامل معیارهایی مانند نرخ کلیک و نرخ پرش است. اگر از تبلیغات پولی استفاده می کنید ، معیارهای تبدیل نیز شامل هزینه هر کلیک و CPM است.


مشتری: این معیارها بر اساس اقداماتی که مشتریان انجام می دهند ، مانند ارائه توصیفات.
به یک برنامه منظم ارسال پیام متعهد شوید


هنگامی که شروع به ایجاد موارد زیر در اینستاگرام می کنید ، طرفداران شما انتظار دارند که به طور منظم پست هایی از شما ببینند. شما می خواهید آنها را از نام تجاری خود آگاه کرده و با محتوای خود درگیر شوید بدون اینکه آنها را بیش از حد طاقت فرسا کنید - یا بدتر از آن ، دنبال نکنید.

 

بهترین زمان ارسال پست برای همه مشاغل وجود ندارد. فیسبوک  و Unmetric 200000 پست اینستاگرام را در 11 صنعت مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و تشخیص دادند که بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بسته به صنعت شما بسیار متفاوت است. به عنوان مثال صنعت غذا و آشامیدنی ، بیشترین موفقیت را در ساعت 12 بعد از ظهر پیدا می کند ، در حالی که صنعت آموزش و پرورش با ارسال پست در ساعت 4 بعدازظهر نامزدی خود را از دست می دهد.

 

علاوه بر محک زدن حساب خود در برابر سایر مارک های برتر صنعت ، باید آزمایشاتی را نیز برای تعیین اینکه چه زمان هایی بیشترین جذابیت را برای پست های شما ایجاد می کند انجام دهید (بعداً در مورد آن بعداً).

عامل اصلی این است که بفهمید مخاطبان شما آنلاین هستند. به یاد داشته باشید که ممکن است آنها در منطقه زمانی مشابه شما نباشند. Instagram Insights دقیقاً زمان آنلاین بودن فالوورهای شما را نشان می دهد که به تفکیک روزانه تقسیم می شوند.

 

تجزیه و تحلیل اینستاگرام

 

برای دسترسی به این اطلاعات ، به نمایه مشاغل اینستاگرام خود بروید ، روی نماد سه نوار در بالا سمت راست کلیک کنید ، سپس Insights را کلیک کنید. روی برگه مخاطب کلیک کنید و برای دیدن زمانهای فعال به پایین پیمایش کنید.

 

هنگامی که بهترین زمان ارسال خود را تعیین کردید ، یک تقویم محتوا ایجاد کنید تا محتوای اینستاگرام خود را از قبل برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید.

 

مرحله 3: نمایه خود را بهینه کنید


هنگام ایجاد حساب تجاری Instagram خود ، برخی از اطلاعات اصلی نمایه را وارد کردید. اکنون وقت آن است که نمایه خود را برای بهترین نتیجه بهینه کنید. این یک فیلم سریع است که نکات برجسته را مرور می کند:

بیو خود را تغییر دهید


بیوگرافی اینستاگرام شما فقط 150 نویسه است ، اما باید کارهای سنگین را انجام دهد. این به بازدیدکنندگان برای اولین بار می گوید که شما چه کسانی هستید ، مارک شما چیست و چرا باید به آنها اهمیت دهند.

 

چگونه می توانید این همه اطلاعات را در چنین فضای کوچکی جمع کنید ، در حالی که شخصیت تجاری را نیز انتقال می دهید؟ ما یک راهنمای کامل برای ایجاد یک بیوگرافی موثر Instagram برای کسب و کار دریافت کرده ایم ، اما در اینجا چند نکته سریع آورده شده است:

 

از صدای مارک خود استفاده کنید: شخصیت خود را منتقل کنید. بسته به عواملی که برای کسب و کار شما منطقی است ، معمولی یا حرفه ای یا کمی بی پروا بروید.


شامل هشتگ ها باشید: هشتگ های bio Instagram قابل کلیک هستند و یک روش عالی برای نمایش محتوای تولید شده توسط کاربر هستند.


شکلک را امتحان کنید: این نمادهای کوچک می توانند به شما کمک کنند فقط در یک کاراکتر اطلاعات زیادی را منتقل کنید.


از فاصله و وقفه های خط استفاده کنید: خط شکسته ها خواندن آنلاین شما را آسان تر می کند.
عکس نمایه خود را بهینه کنید


برای اکثر مشاغل ، بهترین عکس نمایه نسخه ای از آرم شماست. از همان تصویری که در سایر پروفایل های اجتماعی استفاده می کنید استفاده کنید تا به افراد کمک کند فوراً نام تجاری شما را شناسایی کنند.

عکس نمایه شما 110 110 110 پیکسل نمایش داده می شود ، اما در 320 320 320 پیکسل ذخیره می شود. به این معنی که بهتر است عکسی را حداقل 320 پیکسل مربع بارگذاری کنید تا اطمینان حاصل کنید که اگر Instagram نحوه نمایش عکس های نمایه را تغییر دهد ، آماده هستید.

 

عکس نمایه شما در عکس در برنامه بریده شده است ، بنابراین مطمئن شوید که آرم شما به این شکل کاملاً قابل مشاهده است.

 

اطمینان حاصل کنید که نمایه شما کامل است


از تمام اجزای حساب کسب و کار اینستاگرام خود به طور کامل استفاده کنید.

نام و نام کاربری: اینها تنها قسمتهایی از نمایه اینستاگرام شما هستند که در جستجوی اینستاگرام گنجانده شده اند ، بنابراین هوشمندانه از آنها استفاده کنید. نام تجاری واقعی خود و همچنین هرگونه تغییر را وارد کنید (مانند مخفف معمول). استفاده از نام کاربری (یا دسته) مشابه در همه شبکه های اجتماعی باعث می شود طرفداران بتوانند شما را راحت تر پیدا کنند.


وب سایت: این تنها نقطه در اینستاگرام است که می توانید یک پیوند ارگانیک قابل کلیک ارسال کنید ، بنابراین حتماً آن را وارد کنید! به وب سایت خود ، آخرین پست وبلاگ خود ، یک کمپین فعلی یا یک صفحه فرود ویژه اینستاگرام پیوند دهید.
از ویژگی های نمایه تجاری اینستاگرام استفاده کنید


هنگامی که از Instagram برای تجارت استفاده می کنید ، به چندین ویژگی نمایه دسترسی پیدا می کنید که برای حساب های شخصی در دسترس نیستند. خواه در حال تبدیل حساب شخصی هستید یا از ابتدا شروع می کنید ، مطمئن شوید که از این گزینه های فقط کسب و کار استفاده می کنید:

 

اطلاعات تماس: آدرس ایمیل ، شماره تلفن یا آدرس فیزیکی خود را وارد کنید تا طرفداران بتوانند مستقیماً از نمایه شما با شما ارتباط برقرار کنند. وقتی اطلاعات تماس را اضافه می کنید ، اینستاگرام دکمه های مربوطه (تماس ، ایمیل یا دریافت مسیرها) را برای نمایه شما ایجاد می کند.


رده: این زیر نام شما ظاهر می شود و با یک نگاه به مردم نشان می دهد که شما چه کاری انجام می دهید.
دکمه های تماس با عمل: اینها به کاربران امکان می دهد از پروفایل اینستاگرام شما قرار ملاقات ، رزرو ، خرید بلیط و موارد دیگر را رزرو کنند. از نمایه کسب و کار خود ، روی ویرایش نمایه ، ضربه بزنید

n گزینه های تماس ، سپس دکمه اقدام را اضافه کنید.


Comme Deux از همه گزینه های نمایه تجاری موجود برای حساب تجاری Instagram استفاده می کند. آدرس فیزیکی آنها نشان داده شده است ، دسته بندی به عنوان بهداشت / زیبایی نشان داده شده است و آنها دارای یک دکمه تماس برای عمل در فروشگاه هستند.

مشخصات و بیوگرافی Comme Duex اینستاگرام

 


مرحله 4: محتوای عالی را به اشتراک بگذارید


برای برند خود زیبایی بصری ایجاد کنید
اینستاگرام همه چیز در مورد تصاویر است ، بنابراین داشتن یک هویت بصری قابل تشخیص مهم است.

ابتدا به آنچه در پست های خود به نمایش می گذارید بیندیشید. در بعضی موارد ، محتوا آشکار خواهد بود: یک خط لباس ممکن است لباس های خود را به نمایش بگذارد ، و یک رستوران ممکن است عکس غذاهای خود را ارسال کند.

اگر خدمات ارائه می دهید ، سعی کنید داستان های مشتری را به نمایش بگذارید (شاید از طریق هشتگ مارک تجاری جمع شده باشد). یا برای برجسته سازی زندگی اداری و یا معرفی هواداران به افرادی که شرکت شما را قلقلک می دهند ، به پشت صحنه بروید.

هنگامی که در مورد یک موضوع محتوا تصمیم گرفتید ، به دنبال یک ظاهر بصری سازگار باشید. این به معنای رنگها و فیلترهای سازگار و زیبایی کلی است که وقتی طرفداران شما از طریق خبرخوان اینستاگرام خود حرکت می کنند ، به راحتی قابل تشخیص است.

سرآشپز و نویسنده دنیس پریسکوت دارای یک سبک بصری است که بلافاصله قابل تشخیص است ، و آنها میزان نامزدی باورنکردنی دارند. وی با کمتر از نیم میلیون فالوور ، به طور معمول 10 تا 20 هزار لایک و صدها نظر در مورد پست های خود جمع می کند.

مشخصات اینستاگرام دنیس پرسکات

عکس های شگفت انگیز بگیرید
برای اینکه اینستاگرام برای تجارت شما کار کند ، به سادگی باید عکس های عالی داشته باشید. اما نیازی نیست که یک عکاس حرفه ای باشید و به تجهیزات زیادی نیز احتیاج ندارید.

تلفن همراه شما بهترین دوست شما در زمینه عکاسی در اینستاگرام است ، زیرا می توانید مستقیماً از دستگاه خود پست ارسال کنید. در اینجا چند نکته برای به دست آوردن بهترین عکس ها هنگام عکاسی با تلفن خود آورده شده است:

 

از نور طبیعی استفاده کنید. هیچ کس با نور چشمک زدن به چربی ترین قسمت های صورت و سایه های عجیب بینی و چانه ، عالی به نظر نمی رسد. در مورد عکسهای محصول نیز همین مورد وجود دارد. نور طبیعی سایه ها را ملایم تر ، رنگ ها را غنی تر کرده و عکس ها را برای دیدن بهتر می کند.
از نور شدید خودداری کنید. اواخر بعد از ظهر زمان بی نظیری برای عکس گرفتن است. روزهای ابری برای عکسبرداری در اواسط روز بهتر از روزهای آفتابی است.


از قانون یک سوم استفاده کنید. دوربین تلفن شما دارای یک شبکه داخلی است که به شما کمک می کند این قانون را دنبال کنید. سوژه خود را در جایی قرار دهید که خطوط شبکه به هم می رسند تا عکس جالبی ایجاد کند که خارج از مرکز باشد اما همچنان متعادل باشد.


زوایای مختلف را امتحان کنید. خم شوید ، روی یک صندلی بایستید - هر کاری که لازم است انجام دهید تا جالب ترین نسخه از عکس خود را بدست آورید (البته به شرطی که ایمن باشد).
عکس های خود را مانند یک حرفه ای ویرایش کنید


مهم نیست که عکس های شما چقدر عالی هستند ، شما احتمالاً می خواهید قبل از ارسال به اینستاگرام آنها را ویرایش کنید. ویرایش مداوم یکی از روش های حفظ زیبایی برند و شناخته شدن تصاویر شما است.

برنامه های ویرایش عکس تلفن همراه مانند VSCOcam یا Enhance فیلترهای اضافی یا گزینه های ویرایش را برای کمک به شما در یافتن سبک منحصر به فرد خود ارائه می دهند. می توانید عکس هایی را که ویرایش یا فیلتر می کنید در جای دیگری به اینستاگرام وارد کنید تا در فید خود قرار دهید.

با استوری های اینستاگرام داستان های عالی بگویید


روزانه بیش از 400 میلیون نفر از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند و 39 درصد از افراد در نظرسنجی اظهار داشتند که پس از دیدن محصول یا باند در Stories ، علاقه بیشتری به آن پیدا می کنند. در واقع ، یک سوم از پربیننده ترین داستان های اینستاگرام توسط مشاغل ارسال می شود.

 

محتوایی که پس از 24 ساعت از بین می رود و ویژگی های پخش زنده ، داستان های Instagram را به مکانی مناسب برای ریسک خلاقانه با عکس ها و فیلم های جلب توجه تبدیل می کند.

 

چگونه می توانید از استوری های اینستاگرام نهایت استفاده را ببرید؟ جای تعجب نیست که این ویژگی نام مناسب بستری عالی برای قصه گویی است. داستان های معتبر تجاری را بگویید که آغاز ، میانه و پایان دارند. با نمایش های اسلایدی Stories خلاقیت به خرج دهید و برای بینندگان خود ارزش واقعی فراهم کنید تا به آنها عادت دهد دائماً داستان های شما را تماشا کنند.

 

برای تبدیل نماهای Stories به موفقیت های قابل اندازه گیری در تجارت ، داستانهای خود را با یک فراخوان قدرتمند پایان دهید.

 

آیا به برخی از الهامات نیاز دارید؟ چند نمونه عالی از مارک ها را که از Instagram Stories به طور موثر استفاده می کنند ، بررسی کنید.

 

آیا می خواهید عمر محتوای Instagram Stories خود را بیش از 24 ساعت افزایش دهید؟ این کار را می توانید با نکات برجسته Instagram Stories انجام دهید.

زیرنویس های جذاب را بنویسید


اینستاگرام ممکن است یک پلتفرم بصری باشد ، اما این به این معنی نیست که از زیرنویس های خود غفلت کنید. زیرنویس ها به شما امکان می دهد داستانی را تعریف کنید که عکس را معنی دار می کند. زیرنویس ها می توانند پیروان شما را به فکر ، خندیدن و احساس ارتباط با نام تجاری شما سوق دهند.

 

آقای پوکی خارپشت زیبا و همه است ، اما زیرنویس های همراه عکس های او شخصیت را به حساب می آورد و علاقه مندان را متوقف می کند و درگیر می شوند.

مشاهده این پست در اینستاگرام

پستی که توسط The World’s Cutest Adventurers به ​​اشتراک گذاشته شده است (@ mr.pokee)

برای ایجاد زیرنویس های جذاب ، باید صدای مارک واضحی ایجاد کنید. مهمترین چیز ثابت قدم بودن است. آیا در زیرنویس های خود از شکلک استفاده می کنید؟ آیا دستورالعمل های دستوری برند شما دنبال می شود؟ از چه هشتگهایی استفاده می کنید؟ مجموعه ای خوب از دستورالعمل های سبک به شما کمک می کند تا زیرنویس ها را مجزا و با مارک نگه دارید.

برای تن گرم 

 

خوردن مثالهای زیرنویس اینستاگرام و ابزارهایی که به شما کمک می کند زیرنویس های خود را حتی بهتر کنید ، به پست ما درباره نحوه نوشتن زیرنویس اینستاگرام برای مشاغل مراجعه کنید.

 

مرحله 5: مخاطبان خود را رشد داده و درگیر آنها کنید


اینستاگرامرهای مربوطه را دنبال کنید و با آنها درگیر شوید
شبکه های اجتماعی همه چیز درباره اجتماع است. یک انجمن مرتبط با نام تجاری شما از قبل در اینستاگرام وجود دارد. شما فقط باید آنها را پیدا کنید. یکی از راه های انجام این کار تعامل با افراد و مارک هایی است که آنها از قبل دنبال می کنند.

با نظارت بر هشتگ های صنعت و اظهار نظر در مورد پست های مناسب اینستاگرام شروع کنید. افرادی را که در این بحث ها شرکت می کنند دنبال کنید. این یک روش ساده برای معرفی حضور شما به افرادی است که احتمالاً به مطالب شما علاقه مند هستند.

 

هرچه بیشتر درگیر جوامع اینستاگرام می شوید ، احساسی از هشتگ هایی دریافت می کنید که بیشترین پاسخ را به شما تحریک می کنند. که ما را به سمت .

از هشتگ های مناسب استفاده کنید


هشتگ ها به یافتن مطالب اینستاگرام شما کمک می کنند.

زیرنویس ها در اینستاگرام قابل جستجو نیستند ، اما هشتگ ها هستند. وقتی کسی هشتگ را کلیک می کند یا به جستجوی آن می پردازد ، تمام محتوای مرتبط را مشاهده می کند. این یک روش عالی برای ارائه مطالب خود در مقابل افرادی است که قبلاً شما را دنبال نمی کنند.

 

ممکن است بخواهید هشتگ مارک دار خود را ایجاد کنید. هشتگ مارکدار مارک تجاری شماست و پیروان را ترغیب می کند عکسهایی متناسب با آن تصویر به اشتراک بگذارند. این می تواند منبع بزرگی از محتوای تولید شده توسط کاربر باشد و جامعه را در میان طرفداران شما تشویق کند.

بازاریابی آمستردام از هشتگ # آمستردام برای جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می کند ، که برای تبلیغ یک خوراک رنگارنگ و بازدیدکننده از شهر ، آنها را مجدداً به اشتراک می گذارند.

# آمستردام پست های اینستاگرامی

میخواهی بیشتر بدانی؟ راهنمای کامل ما را در مورد نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام بررسی کنید.

به نظرات و ذکرها پاسخ دهید
به یاد داشته باشید: این بازاریابی اجتماعی است. نمی توانید از جنبه اجتماعی غافل شوید. این به معنای پاسخ دادن به نظرات و نام های تجاری شما در اینستاگرام است ، بنابراین کاربران برای ادامه تعامل با نام تجاری شما احساس انگیزه می کنند.

 

ممکن است وسوسه شوید که تعامل خود را با استفاده از رباتها به طور خودکار انجام دهید. انجامش نده ما آن را امتحان کردیم ، و این خیلی خوب جواب نمی دهد. زمانی که کسی نام تجاری شما را ذکر یا برچسب گذاری می کند ، کمی به اختصاص دادن پاسخ اختصاص دهید.

با تأثیرگذاران اینستاگرام کار کنید
بازاریابی اینفلوئنسر روشی قدرتمند برای دستیابی به یک اینستاگرام جذاب و وفادار است که متعاقباً با همکاری با اینفلوئنسری که طرفدارانش ممکن است به برند شما علاقه مند باشند ، ایجاد می شود.

حتی مارک های کوچک با بودجه محدود نیز می توانند با همکاری با تأثیرگذاران خرد از بازاریابی تأثیرگذار استفاده کنند: افرادی با پیروان کوچکتر اما اختصاص یافته.

برای آگاهی از دنیای واقعی در مورد چگونگی بهترین کار با تأثیرگذاران اینستاگرام برای رشد کسب و کار خود در اینستاگرام ، به نکات داخلی خود در این پست از تأثیرگذار لی وسبورگ ، خالق چالش سبک 10 × 10 مراجعه کنید.

حساب خود را در کانال های دیگر تبلیغ کنید


اگر در سایر شبکه های اجتماعی افراد مشهوری را کسب کرده اید ، به آنها اجازه دهید از حساب کاربری اینستاگرام شما مطلع شوند. حتماً به آنها بگویید چه نوع محتوایی را در نمایه Insta خود به اشتراک می گذارید ، بنابراین آنها می دانند که چرا ارزش وقت خود را دارد که شما را بیش از یک مکان دنبال کنند.

پست های اینستاگرام را مستقیماً در وبلاگ خود جاسازی کنید تا بهترین مطالب خود را به نمایش بگذارد و دنبال کردن شما را برای خوانندگان وبلاگ بسیار آسان کند ، مانند این:

دسته اینستاگرام خود را در امضای ایمیل خود بگنجانید و مواد چاپی مانند کارت ویزیت ، بروشور و علامت گذاری رویداد را فراموش نکنید.

 

با استفاده از تبلیغات اینستاگرام در مقابل مخاطبان گسترده و هدف قرار بگیرید
اینستاگرام می تواند نتایج عالی کسب و کار ارگانیک ارائه دهد ، اما ارزش سرمایه گذاری در تبلیغات اینستاگرام را نیز دارد تا اطمینان حاصل شود که محتوای خود را در مقابل مخاطبان گسترده تر (اما بسیار هدفمند) قرار می دهید.

علاوه بر افزایش دسترسی به محتوای شما ، تبلیغات اینستاگرام شامل دکمه های تماس برای عمل است که به کاربران امکان می دهد مستقیماً از اینستاگرام اقدام کنند و تعداد مراحل لازم برای رساندن آنها به وب سایت یا تبلیغات شما را کاهش می دهد.

 

تمام جزئیات مربوط به نحوه استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای تجارت خود را در پست وبلاگ مفصل ما درباره آن موضوع دریافت کنید.

یک کمپین خاص اینستاگرام را اجرا کنید


یک کمپین اینستاگرام با رعایت کل استراتژی بازاریابی تجاری اینستاگرام می تواند به شما کمک کند سریعتر از آنچه می توانستید به یک هدف خاص برسید.

این کمپین ها می توانند شامل تبلیغات باشند ، اما این تبلیغات فقط مربوط به محتوای پولی نیستند. آنها شامل تمرکز شدید روی یک هدف خاص برای یک دوره زمانی مشخص ، در هر دو پست ارگانیک و پست های شما هستند.


ما تمام جزئیات موجود در پست خود را در مورد ایجاد کمپین های بازاریابی موفق اینستاگرام به شما معرفی می کنیم ، اما در اینجا برخی از ایده های احتمالی کمپین برای شروع وجود دارد.


هنگامی که از اینستاگرام برای تبلیغ مشاغل خود استفاده می کنید ، باید مرتباً اعلام حضور کنید تا ببینید پیشرفت شما با اهداف تجاری شما مطابقت دارد.

 

 

 

می خواهید نتایج تک تک پست ها ، تبلیغات و داستان ها و همچنین حساب کسب و کار اینستاگرام خود را به طور کلی ردیابی کنید.

تعداد زیادی برای مراقبت وجود دارد ، اما ابزارهای تحلیلی زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند همه چیز را مرتب کنید.

ما در پست خود در مورد 7 بهترین ابزار تجزیه و تحلیل هنگام استفاده از Instagram برای کسب و کار جزئیات را دریافت کرده ایم.

 

برای یادگیری اینکه چه چیزی کار می کند (و چه چیزی) از تست A / B استفاده کنید
یکی از بهترین راه ها برای بهبود مداوم نتایج ، آزمایش هر استراتژی جدید برای دیدن عملکرد آن است. همانطور که می آموزید چه چیزی برای مخاطب خاص شما بهتر است ، استراتژی خود را اصلاح کنید.

 

در اینجا خلاصه اصلی تست A / B در اینستاگرام آمده است:

 

یک عنصر را برای آزمایش انتخاب کنید (تصویر ، زیرنویس ، هشتگ ها و غیره)
بر اساس آنچه پژوهش شما می گوید ، دو تغییر ایجاد کنید. به جز یکی از عناصری که می خواهید آزمایش کنید ، دو نسخه را یکسان نگه دارید.
نتایج هر پست را ردیابی و تحلیل کنید.
تنوع برنده را انتخاب کنید.


یک تغییر کوچک دیگر را آزمایش کنید تا ببینید آیا می توانید نتایج خود را بیشتر بهبود دهید.
آنچه را که می آموزید در سازمان خود به اشتراک بگذارید تا کتابخانه ای از بهترین روش ها را برای نام تجاری خود بسازید.
روند را از نو شروع کنید.
در پست ما در تست A / B در شبکه های اجتماعی بیشتر بیاموزید.

و آن را دارید - اکنون آماده اید که استراتژی خود را بسازید و آن را عملی کنید. موفق باشید.

 

ادامه  ی  مطالب  

خرید فالوور خارجی تضمینی

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی

بازیابی حساب حذف شده اینستاگرام

، ,اینستاگرام ,های ,یک ,  ,استفاده ,خود را ,می کند ,را در ,را به ,شما را ,مقابل مخاطبان گسترده ,حساب تجاری instagram ,حساب کاربری اینستاگرام ,حساب تجاری اینستاگرام

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

گرفتن ویزا تحصیلی کانادا برج خنک کننده رسام سرما دلاوران ایران زمین اموزش کاشت ناخن عسل درشیراز املاک منطقه 22 تهران چیتگر دانستنی های پوشاک دانلود رایگان سریال و فیلم ساندویج پانل دانلود آهنگ جدید سایت پیش بینی فوتبال